Saturday 20 September 2014

CABARAN 30 HARI : DAY 18 | SIRI TV KEGEMARAN!

Assalamualaikum,

Walaupun ketinggalan 2 hari di belakang dalam misi mengejar Cabaran 30 hari, aku tetap tak akan give up. Jom baca task untuk hari yang ke-18 iaitu Siri TV Kegemaran. Semenjak, dua menjak... atau senang kata bermenjak-menjak ni rasanya tak ada siri tv yang aku follow secara konsisten kot. Jenis bila kebetulan tertengok kat tv... terus tengok dan jarang tertunggu-tunggu siri yang seterusnya. Dah lost track hari apa atau channel apa certain siri tu ditayangkan.

Tapi, antara siri yang tersenarai dalam pilihan aku termasuklah :

Merlin

 * Google image

Aku memang minat cerita-cerita dengan background zaman-zaman King Arthur atau era Victorian ni. Mungkin juga sebab aku minat sejarah jadi sikit sebanyak terpengaruh dengan backdrop cerita ni walaupun sedar cerita ini adalah fiksyen semata-mata dan tak ada kena mengena dengan mana-mana sejarah yang tertulis atau bertulis. Erkkk... 

CSI : Crime Scene Investigation

* Google image

Tak kisahlah sama ada CSI : Crime Scene Investigation (Las Vegas) yang original... CSI : Miami ke atau CSI : New York sekalipun, semua tu aku minat dan boleh buatkan montot terlekat macam kena gam kat sofa. :)

Akhir sekali - selain live telecast bola sepak, aku juga akan terdiam seribu bahasa dan terpegun menghadap apa-apa saja dokumentari tentang travel, space atau haiwan yang ditayangkan di Discovery Channel, Animal Planet atau National Geographic Channel!


-lotsa luv-
Fayreen Mizan


3 comments:

  1. Dua2 saya suka.. tp paling suka tengok CSI tu.. mmg best!

    ReplyDelete