Monday 24 February 2014

AIR ASIA 500,000 FREE SEATS OFFER 2014!



Assalamualaikum,

Sebaik saja promosi 'SO LOWWW, YOU'VE GOT TO TO' RM5 PROMO tamat pada 23 Februari, Air Asia terus menawarkan FREE SEATS OFFER di mana lebih dari setengah juta seat percuma ditawarkan di samping promosi seat pada harga rendah untuk penerbangan-penerbangan tertentu.

Tambang promosi bermula dari serendah RM0 - tidak termasuk cukai lapangan terbang, surcaj bahan api dan bayaran-bayaran lain yang berkenaan). Tempahan boleh dibuat dari 24 Februari - 2 Mac 2014 bagi penerbangan dari 1 Oktober 2014 hingga 30 April 2015.

Selain negara-negara Asean, AirAsia X pula menawarkan tambang bermula dari serendah RM160 sehala bagi kelas ekonomi damn RM669 bagi tempat duduk premium ke Sri Lanka, Arab Saudi, Australia, Taiwan, Korea Selatan, Nepal dan China dari Kuala Lumpur.

Jadi, apa lagi... untuk maklumat lanjut yang lebih tepat bolehlaa start browse dan booking tiket di <klik> --> Air Asia Free Seats Promo 2014.

Dalam masa yang sama Malaysia Airlines pun ada promo juga, tapi sehingga saat entri ni dipublish, website Malaysia Airlines masih lagi 'busy'... so aku masih tak boleh survey promo-promo yang ada.... grrrr...  

Apa-apapun, antara promo yang ditawarkan oleh Air Asia adalah seperti berikut : 

 
 
 

 
 
 






 
 
 

Selamat 'mencuci mata' dengan offer-offer yang ada! :p 


-lotsa luv-
Fayreen Mizan

 

No comments:

Post a Comment