Thursday 8 May 2014

BERTEMU PUJAAN HATI DI SHINAGAWA EPSON AQUA STADIUM!

Assalamualaikum,

Tak sabar rasanya nak share cerita ni dengan korang. Alhamdulilah... salah satu golden dream aku dah tercapai! Sekarang ni masih lagi dalam mood terlebih excited sampai ke tahap macam nak melompat-lompat toing... toing... toingggg aje!

Sebenarnya sejak kecik lagi aku memang sukaaaaaaa dengan dolphin ... suka sebab dolphin ni cute... suka sebab dolphin ni nakal... suka sebab dolphin ni intelligent... suka yang aku sendiri tak boleh nak describe macam mana. Pendek kata memang sukaaaaa sangat sampai aku tanam aim untuk 'berjumpa' dengan dolphin satu hari nanti. Masa kecik dulu berangan-angan to own a dolphin pun pernah tau korang! Mampuih laa nak cari pool yang sesuai untuk simpan dolphin tu... hahahah. Lama-lama bila meningkat dewasa aim pun dah semakin realistik...tapi impian untuk jumpa dolphin dengan mata kepala sendiri tetap ada dan tak pernah aku liquid paperkan dari senarai. 

Dua hari lepas Alhamdulilah impian yang satu ni dah jadi kenyataan di Epson Aqua Stadium, Shinagawa! Ya Allah.... seronoknya aku rasa!! Walaupun tak dapat pegang dolphin tu tapi aku cukup puas hati sebab dapat tengok performance yang cukup menarik dan dapat tengok dolphin dengan jelas kat depan mata sendiri! Excited to the max tau! Memang aku tersengih-sengih bak 3, 4 kilo kerang busuk sepanjang session yang cukup wowww tu. Nasib baik tak terbawak-bawak dalam mimpi sampai ke tahap buat movement macam dolphin tu dan tempah tiket untuk kena tolak dari katil! Hahaha :) Will share more soon.... !!




-lotsa luv-
Fayreen Mizan







4 comments:

  1. Menarik... mmg menyeronokkan... nice sharing Fayreen.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rasa nak seludup seko dolphin tu bawak balik Malaysia :D!

      Delete
  2. Dolphin mmg kiut..tak beli ke bantal dolphin buat bantal peluk heee
    Ehh..dah balik ke belum dari Tokyo ni...conpius sudah hikss

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn... kiut gila! Ni entri tak leh cover perasaan excited namanya! Ngee...

      Delete