Tuesday 5 January 2016

Salam Rindu Di Awal Tahun....

Assalamualaikum, 


Yuhuuuu. Rindunya nak berceloteh dan merapu-rapu kat blog macam dulu-dulu. Rindu juga nak tepek gambar-gambar travel, gambar-gambar resepi dan share tips walaupun kadang-kadang tahapahapa.

Apakan daya, tak semua kawasan kat area rumah baru Kak Fay ni ada internet coverage. Sasau juga akak dibuatnya 3,4 minggu pertama tu. Eh, dah masuk 2 bulan lebih berpindah ni tetap sasau jugak! Bahahaha. Diharap coverage internet di sini akan diperluaskan lagi tahun ni. Hello TM... hello Maxis...plis expand your coverage here. Akak dah tak keruan ni!


So hawau u readers dan rakan-rakan blogger semuaaaaa?? Yessss... you... youuu and youuuu!! Rindunya kat korang semua. Rindu nak membaca komen readers, rindu nak mengomen dan blog walking.. pendek kata memang rindu serindu-rindunya lahhh. * Naah... setepek flying kiss untuk semua. Mmmuahhhh. 


Memandangkan hari ni baru 5 Januari, rasanya masih tak terlewat untuk Kak Fay ucapkan Selamat Tahun Baru untuk semua. Semoga urusan kita sepanjang tahun ni dipermudahkan.. semoga kita semakin cekal dan kuat menghadapi cabaran-cabaran yang bakal menduga... semoga kita sihat walafiat dan terpelihara daripada sebarang musibah serta permainan dunia. Aamiin. 


Talk about azam, seperti biasa apa yang diangan-angankan cuma hangat-hangat tahi ayam je. Masuk pertengahan bulan Februari ada yang hancur lebur... pertengahan tahun pulak gone with the wind semuanya. Why am I so like that aaa? Jadi, tahun ini saya berazam untuk lebih berdisiplin bagi memastikan azam-azam saya kekal terpelihara tanpa sebarang noda hingga ke akhir tahun nanti! Akhir kata, lets move forward and not backwards. Boleh kalau nak pandang ke belakang tapi sekadar untuk kutip pengajaran dari kenangan-kenangan lampau sebagai azimat penguat semangat! 


 Love, 

 Fayreen Mizan

1 comment:

  1. FaY!!!! rindu juga sama kamu...kalau lah JM x dpt line internet 2 hari pun dah renga ni kan pulak 2 bulan...hadoi..mcm ayam berak kapur...ehh..betul ke

    ReplyDelete